متولدین این ماه به طور کلی از لحاظ جسمی و روح از بالاترین امتیاز برخوردار میباشند. در این افراد صفات منفی یا مثبت در حداکثر قرار گرفته و شخصیت این افرائ به گونهای است که در هر بعد تربیت و تشویق شوند به نهایت آن خواهند رسید .

اینان از نظر فییکی افرادی قوی – تنومند – بلندقد – اغلب چشم و ارو مشکی میباشند. چنانچه این افراد مسیر زندگی در جریان امور احساسی و عاطفی قرار بگیرند، هنرمند – شاعر – نقاش – هنرپیشه – مجسمهساز – نویسنده و بازیگر موفقی خواهند شد.چنانچه در امور نظامی گری تربیت شوند، سراداران و فرماندهانی موفق و دلیر خواهند شد. چنانچه در سیاست تربیت شوند، سیاستمدارانی قابل و زبردست خواهند شد. در هر حال این افراد در هر زمینهای که آموزش ببینند، در آن زمینه به تحصص و توفیقات بالایی دست مییابند .

متولدین دهه اول این ماه اغلب تندرو و افراطی – حراف – در امور اقتصادی عموماً موفق – در زندگی زناشویی گاه مواجه با مشکل – دارای خصلتهای خوب – راستگو و درستکار – مشاور در امور خانوادگی – بعضاً مصلحین و قاضیانی خوب – اغلب دارای مشاغل آزاد – به علت صادق بودن، ناموفق در امور مالی و اقتصادی – در امور خانوادگی منصف و وفادار – با تقوا – اغلب دارای وجهه اجتماعی خوب – دارای شخصیت مثبت – حل و فصل کننده اختلافات خانوادگی – خیرخواه – خوشرو با چهرهای شاد – در مواجهه با مشکلات صبور – شریکی قابل اعتماد – مقید به خانواده و فامیل دوست – در تربیت فرزندان اغلب موفق – دارای طبعی بذلهگو – گاه جاه طلب – عموماً در پستهای مدیریت در پستهای مدیریت و سرپرستی موفق و ...

متولدین دهه دوم این ماه دارای صفات خوب – اغلب دارای رشد و تکامل معنوی – دارای سلامت طبیعی – دارای عمری نه چندان زیاد – در امور اقتصادی و اجتماعی و خانوادگی نه چندان موفق – دارای شخصیتی مطلوب – در پاسخ به خشم، خشمگین در پاسخ به محبت، خوشرو و مهربان – اغلب عاقل و هوشمند – سخاوتمند – دارای طبعی لطیف و علاقمند به امور فرهنگی و هنری – بعضاً شاعر – نویسنده – هنرپیشه و مشاغل مرتبط با اینها – دارای حس زیباشناسی و هنری – بی توجه به مادیات – طالب زندگی سالم و شاد و ....

متولدین دهه سوم این ماه اغلب دارای تناسب اندام و تعادل جسمانی – در برخورد با مسائل واقعبین – در مواجهه با ناملایمات اغلب دارای عکسالعملی متعارف – در مسائل خانوادگی و مشکلات مربوط به آن تا حد امکان با گذشت و صبور – علاقمند به طبیعت – کوه و دشت و صحرا – علاقمند به زندگی طبیعی و اغذیه طبیعی – اغلب دارای خانوادهای پر اولاد – عموماً در تلاش و کوشش – ذاتاً مخالف با سکون و بطالت – افرادی پویا و متغیر – علاقمند به سیر و سفر – عموماً دارای مشاغلی متنوع .

متولدین این دهه از ماه اسد، اغلب دارای رشد مغزی و جمجمه بزرگ میباشند. اینان دارای حافظهای خوب، در امور محاسباتی موفق – در امور اجتماعی و اقتصادی متفکر – در صورت سیاستمدار بودن گرایش به دیکتاتوری – دارای استعداد مدیریت خانوادگی و مصلحتگرا میباشد.