متولدین این ماه به طور کلی افرادی حساس و دارای حس پیشگویی یا بیش حسی از آینده هستند. این افراد دارای تواناییهای جسمی و روحی خوبی بوده و تحمل آنها در مقابل سختیها و مشکلات زیاد است این افراد اغلب استعداد کشف و شهود دارند و به پدیدهها و عواملی دسترسی پیدا میکنند که در شرایط عادی میسر نیست .

متولدین دهه اول این ماه اغلب شخصیت پیچیدهای دارند و در برخورد با مسائل واکنش یکسان ندارند. اینان افرادی متفکر – مرموز – متغیر – علاقمند به مشاغل فنی و سخت – اغلب دارای تخصص و تبحر در شغل خود – در امور خانوادگی و زناشویی، افرادی درون گرا و عزلت طلب – بعضاً افرادی خودخور – تودار – بی اعتماد به دیگران – رازنگهدار – از لحاظ جسمانی اغلب دارای خصوصیات ارثی – عموماً تابع غریزه طبیعی و جنسی – برخوردار از سلامت جسم و رشد طبیعی – از نظر اجتماعی و اقتصادی منفعت طلب – از لحاظ خانوادگی افرادی موفق و تا حدی خودبین -  پایبند به موازین اجتماعی – موفق در امور اقتصادی – همکار و شریکی خوب – افرادی فعال – معاشرتی – کمی خسیس – گاه تندخو – عموماً در پی تلاش مادی و مالی – منطق گرا – مقاوم – در مقابل سختیها دارای صبر و تحمل – در امور تحصیلی دارای استعداد خوب – اغلب افرادی خوش برخورد – خوش معاشرت – علاقمند به کارهای فکری و معنوی – طالب حمایت از محرومین و مظلومین – اغلب علاقمند به فعالیتهای هنری و ادبی – طبیعت دوست و زیبا سند – عموماً در زندگی راضی و خوشبخت – سخاوتمند – شجاع و قوی – اغلب اهل تدریس و تحصیل و تحقیق – بیشتر علاقمند به علوم فطری .

متولدین این دهه از نظر شغلی اغلب نویسنده – شاعر – استاد دانشگاه – واعظ – فیلسوف – صاحبان شرکتهای خصوصی و تولیدی – صاحبان مشاغل آزاد – مشاغل خدماتی و ... میباشند .

متولدین دهه دوم این ماه عموماً تابع شرایط زمانی و مکانی بوده در مقابله با مسائل و مشکلات عکسالعملی متفاوت دارند – گاه چنان متغیر هستند که ممکن است هر روز تصمیماتی متفاوت از تصمیمات روز قبل بگیرند. این افراد در امور مالی و خانوادگی نسبتاً‌موفق هستند. عموماً افرادی محتاط – محافظه کار – گاه دارای ایدهها و افکار خحوب – افرادی خانواده دوست – همکار، همسر، پدر و مادری خوب – عموماً تمیز و آراسته – بعضاً شلخته – کم حرف و سخن سنج هستند. این افراد حساس – درونگرا – گاه عصبی مزاج – دارای رفتاری افراطی در غم و شادی – از نظر خانوادگی مثبت و علاقمند به خانواده – افرادی 1رتلاش و زخمتکش – در امور فنی و تکنیکی متبحر – همکار و شریکی خهوب – اندکی خسیس و تنگ نظر – افرادی قانه و گریزان از تشریقفات – دارای ظاهری آرام اما باطنی ناآرام – بعضاً دارای میل درونی برای اذیت و آزار دیگران – بیشتر حراف هستند تا اهل عمل – عموماً دهن بین – از نظر اقتصادی کم و بیش موفق – اغلب در دوستی ثابت قدم – بعضاً پرطاقت و پرخوصله – در امور خانوادگی اغلب خوش شانس و بعضاً گرفتار مشکلات – در امور شغلی ناپایدار – اغلب کارها را نیمه کاره رها میکنند و ممکن است بارها با شکست شغلی مواجه شوند. اما به خوبی از آن خواهند گذشت. اینان اغلب افرادی صمیمی و با محبت هستند .

مشاغل موافق با متولدین این دهه، مشاغل خدماتی – شراکتی – کارمندی – صنایع دستی – مهندسی – ابتکار و اختراع – معماری – صنعت دامداری و کشاورزی – فعالیت در امور سیاسی و ... میباشد.