متولدین دهه اول این ماه، عموماً تندرو – ستیزهگر و بعضاً عکسالعملی ناشناخته دارند. جایی که میبایستی عصبانی شوند، ساکت میمانند و در وقت سکوت، ممکن است واکنش غیر عادی نشان دهند. این افرائ در تربیت فرزندان کوشا – از نظر خودی بداخلاق، ولی از نظر دیگران خوش اخلاق جلوه میکنند. اینان سخاوتمند – با گذشت – مذهبی – پایبند به احکام و مبانی اخلاقی خانواده – عموماً دارای ثبات شغلی و شخصیتی – بعضاً دارای مصونیبت ذاتی نسبت به بیماریها – دارای طول عمر – در مقابله با خطرات نوعی غانرژی و قدرت در خود احساس میکنند، اما با این حال تحمل آنها در مواجهه با مشکلات و در مواقع بحرانی محدود میباشد. این افراد گاه دچار افسردگی و اضطراب میشوند – در شرایط مناسب و هدایت درست، فضایل انسانی عالی در آنها تثویت و شکوفا میشود- این افراد عموماً پرتلاش و زحمتکش هستند – اینان سرپرستان خوبی برای همسر و فرزندان خود میباشند – اغلب علاقمند به طبیعت و سیر و سفر هستند – اینان طرفدار ثبات شغلی – علاقمند به زندگی جمعی و پذیرش مسئولیتهای سنگین میباشند .

این افرائ عموماً از نوعی تعصب قومی و فامیلی برخوردار میباشند. چنانچه شکست بزرگی بر آنها تحمیل شود، بدترین جنبه شخصیتی آنان ظاهر میشود – متولدین این دهه عموماً کنجکاو – تیزبین – تا حدی سهل انگار – اهل سرفه جویی و پسانداز – اماده انجام هر کار – بعضاً چند شغلی – عموماً دارای روحیهای شاد و امدیوار – افرادی مردمدار – کمتر دهنبین و تلقینپذیر – گاه تک رو و یکدنده – اغلب افرائی قابل اعتماد و امانتدار – بعضاً طرفدار دروغ مصلحتآمیز – در عین اجتماعی بودن، گاه طالب تنهایی و انزوا طلب – عموماً د رحل مشکلات خود و خانواده موفق .

مشاغل موافق متولدین این دهه عموماً مدیریت در امور شغلی و اداری – صنعت کشاورزی و دامداری – وکالت – مشاور امور مالی – نمایندگی – واسطهگی و غیره میباشد .

متولدین دهه دوم این ماه عموماً زود رنج – احساساتی – در امور خانوادگی خوش اخلاق و دارای مدیریت خوب – گاه مدمدمی مزاج و لجباز – عموماً کم حرفل – اغلب بد گمان – در قضاوت عجول – افرادی وطنپرست و در مواقع جنگ، کارساز – بعضاً ظاهربین و تلقینپذیر – نفع طلب – باهوش و زیرک – در خانواده دارای رفتاری شغلی و اقتصادی فعال – در اغلب امور محتاط – در کار خرید و فروش موفق – در امور اجتماعی فعال، اما غیر ثابت – واکنش آنها در مقابله با مسائل و مشکلات کند، اما در وقت لزوم تند و افراطی – ذاتاً افرادی خوددار و تودار – از لحاظ عاطفی متغیر – بعضاً دارای افکار و ایدههای خوب، اما در اجرای آنها کمتر موفق .

مشاغل موافق برای این افراد، نظامیگری – پلیسی – تجارت خارجی – امور سیاسی – امور مالی و دفتر – حسابداری  و حسابرسی و .... میباشد .

متولدین دهه سوم این ماه از نظر روحی و جسمی مقاوم – دارای خصلت‏های وراثتی – در ظاهر آرام و صبور و با حوصله، در باطن نا آرام و متلاطم، خودخور و تودار – عموماً گوشهگیر – مختاط و گریزان از نوآوری – مصلحت اندیش – در امور خانوادگی با حس مسئولیت و دارای رفتار منطقی – فردی عاطفی و متعصب – اهل معاشرت و دوستی، اما بیشتر در چارچوب خانوادگی و فامیلی – پرتلاش و پرانرژی اما زود خسته میشوند – زود منفعل و زود آرام میشوند – به دلیل داشتن طالعع خوب، عموماً به اهداف و خواستههای خود میرسند – اغلب در امور مای و اقتصادی، استعداد خوبی از خود نشان می‏دهند – دارای افکار و اندیشههای خوبی هستند، اما بیشتر در چارچوب تئوری میمانند و کمتر به آنها عمل میکنند – این افراد عموماً طالب نظم و انضباط بوده، اهل کار و فعالیت و امیدوار به آینده میباشند – در امور خانوادگی نیز صبر و حوصله خوبی از خود نشان می‏دهند – قدرت همسویی و تطبیق با هر شرایط را دارند – اغلب در جایی که منافع آنان ایجاب کند، افکار و عقیده خود را تغییر می‏دهند – عموماً به پوشش ظاهری، خوراک و پاکیزگی محل زندگی خود اهمیت میدهند – در جمع خانواده افرادی صمیمی و با محبت هستند – معمولاً در مسائل خانوادگی اهل شور و مشورت هستند – عموماً طالب ثبات شغلی بوده ولی گاه تغییر شغل میدهند – این افراد عموماً پایبند آداب و رسوم گذشته بود و از لحاظ اقتصادی موقعیتی متوسط دارند – اینان به مهمانی و تفریح علاقمند بوده گاه حراف و دهن بین هستند – عموماً نوعی حس خودبینی و شهوت پرستی در آنها دیده میشود – اغلب اهل معاشرت با هر قشری هستند – بعضاً ظاهری جذاب دارند – اینان اهل دروغ مصلحتآمیز بوده و مشاور خوبی برای دوستان و نزدیکان میباشند – این افراد به طبیعت و زیباییهای آن علاقمند بوده اهل سیر و سفر هستند – از صفات خوب آنان شوخ طبعی و بذلهگویی است – این افراد عموماً مهربان – بخشنده – دارای قوه تشخیص خوب – خود متکی – واقع بین – بعضاً دارای رفتاری ایمانی و عرفتی – طرفدار محرومین و مظلومین هستند .

مشاغل مناسب برای اینان: امور سیاسی – روحانی – مربیگری – امور مالی و اقتصاد – امور نظامی و اطلاعاتی – کارمند دفتری – امورات مذهبی – کار در مراکز خیریه و .... میباشد.